دلایل اصلی برای خرید جرثقیل سقفی

مشخصات مهم برای خرید جرثقیل

دلایل اصلی برای خرید جرثقیل سقفی

مشخصات مهم برای خرید جرثقیل

معرفی جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی نوعی از تجهیزات بالابری است که می تواند با استفاده از فضاهای جرثقیل سقفی یا شکاف های موجود در کارخانه های تولیدی، بارها و اجسام بسیار سنگین را با خیال راحت و با دقت از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

💡 با توجه به ماهیت کار بالابر، جرثقیل های مسافرتی سقفی دقیقاً پیکربندی و مهندسی شده اند تا با اشکال خاصی از کاربرد بار مطابقت داشته باشند.

💡 جرثقیل های سقفی در همه اندازه ها، انواع، شکل ها و پیکربندی ها، با انواع مختلف اجزای جرثقیل سقفی و قطعات جرثقیل وجود دارند.

💡 جرثقیل های سقفی برای بارگیری، تخلیه، جابجایی، بلند کردن قالب ها از ماشین های قالب گیری یا مواد تغذیه استفاده می شود.

📌 دو دلیل اصلی برای نصب جرثقیل سقفی کارایی و ایمنی است.

✔ جرثقیل های سقفی می توانند چندین برابر سریعتر از تجهیزات زمینی یا زمینی کار کنند.

✔ در شرایط نامناسب، خطرناک و سخت، مانند وجود فلز گرم شده، مواد منفجره یا سمی، جرثقیل های سقفی می توانند مواد را با خیال راحت جابه جا کنند و در عین حال کارگران را ایمن نگه دارند.

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشاوره خرید وینچ برقی زنجیری  جرثقیل زنجیری برقی

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین👈🏻 ☎ 02146063707 ☎ 02146063708 🖨 02146063709 📲 09126386708 📩 mmp@vaznehpolfelez.com


چه عواملی در قیمت جرثقیل زنجیری تاثیر دارد؛ همانطور که می دانید هر گرانی بی علت نیست و برند های معروفی جرثقیل سازی که در جهان شناخته شده هستند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، هر چه کیفیت وینچ زنجیری بالاتر باشد و میزان رضایت مشتریان بیشتر باشد و درخواست کننده های زیادی داشته باشد، بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد. در نتیجه هزینه ای که انجام می دهید برای کیفیت بالا و قابلیت اطمینان بالا به این نوع دستگاه ها می باشد. چه بسا بعضاً مشاهده می شود کارفرمایان بخاطر هزینه کمتر به خرید وینچ زنجیری بی کیفیت روی می آورند که باعث می شود خسارات زیادی را متحمل می شوند و دوبرابر قیمت وینچ خریداری شده را باید وقف تعمیرات آن بپردازند. 

از نمونه ویژگی های یک جرثقیل زنجیری خوب؛ استفاده ساده و آسان - قابل اعتماد و ایمن در کار - عمر طولانی و نگهداری آسان ، که به صورت ثابت یا متحرک نصب می شوند. از نمونه ویژگی های جرثقیل های زنجیری برقی است.

بالابرهای زنجیری الکتریکی برای بسیاری از وظایف جابجایی بار راه حل های عالی را ارائه می دهند. بسته به نوع پیچیدگی درخواست، از وینچ های زنجیری مناسب با گروه کاری استفاده می شود. در صورت بلند کردن همزمان 2 قلاب بار، اجرای مقاوم در برابر خوردگی یا ضد انفجار و نیز هر قطعه دیگری که به سرعت و دقت کار شما کمک کند، یک راه حل سفارشی، طراحی کرده و ارائه می دهیم.

مشخصات بالابر زنجیری 

- بالابر زنجیر برقی مناسب برای فضای باز و استفاده در تولیدات مواد غذایی

-بالابر زنجیری برقی مقاوم در برابر برخورد با اجسام دیگر

-بالابر زنجیر برقی ضد انفجار نسخه ATEX

-بالابر زنجیر برقی ضد انفجار

- بالابر زنجیر برقی با اینورتر فرکانس برای کار مداوم و تعیین موقعیت دقیق بار که فرکانس بالابر زنجیر الکتریکی کنترل می شود

- مدل بالابر زنجیر برای موقعیت یابی سریع و آسان بارها

- بالابر زنجیر برقی برای ارتفاعات بالا در توربین های بادی که برای نیروگاه های بادی بالابر زنجیری الکتریکی استفاده می شود

 وزنه پل فلز طیف گسترده ای از گزینه ها را برای خرید جرثقیل زنجیری برقی و نیز راه حل های عملی را برای هر برنامه ارائه می دهد و تضمین می کند. بالابرهای زنجیری برقی را می توان به صورت جداگانه با کاربرد و کالاهای حمل شده سازگار کرد. هدف همیشه ارائه ساده ترین و ارگونومیک ترین راه حل ها و نیز ارزانترین قیمت جرثقیل زنجیری مناسب با گروه کاری می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید .

  • وزنه پل فلز
  • ۰
  • ۰

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین👈🏻 ☎ 02146063707 ☎ 02146063708 🖨چرخ جرثقیل 02146063709 📲 09126386708 📩 mmp@vaznehpolfelez.com

چرخ جرثقیل مهم ترین قطعه در سیستم تردد و حرکتی جرثقیل می باشد که به دلیل اصطکاک بین چرخ های جرثقیل و ریل آسیب پذیرترین قطعات جرثقیل نیز می باشند. بنابراین، چرخ‌های جرثقیل باید زمانی که سایش فلنج، شکستگی فلنج و یا ایجاد حفره‌های پوسیدگی اتفاق افتد، بلافاصله تعویض شوند. وزنه پل فلز می تواند کلیه خدمات ویژه فروش چرخ جرثقیل زیر را به شما ارائه دهد تنها کافیست برای مشاوره با کارشناسان فنی و مهندسی ما ارتباط حاصل نمائید. 

از مزیت های خرید چرخ جرثقیل سقفی از وزنه پل فلز می توان به کاهش سایش چرخ، افزایش عمر چرخ و عمر بلبرینگ، بهبود سهولت نگهداری یا افزایش ظرفیت(تحمل حمل وزن نامی بر اساس ظرفیت چرخ جرثقیل) نام برد. ما تخصصی بر روی تمامی پروژه های چرخ جرقیل کاهای زیادی انجام می دهیم، انجام محاسبات طراحی چرخ جرثقیل، استفاده از بهترین مواد برای ساخت چرخ جرثقیل، توجه به نکات مهم در ریل جرثقیل ASCE، ارسال نقشه های چرخ جرثقیل و تایید مشتریان برای هر پروژه ای، کاربرد این چرخ ها از جرثقیل کانتینری و مجموعه‌های چرخ ترولی جرثقیل و چرخ کالسکه جرثقیل گرفته تا پل جرثقیل EOT، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

  • وزنه پل فلز