دلایل اصلی برای خرید جرثقیل سقفی

مشخصات مهم برای خرید جرثقیل

دلایل اصلی برای خرید جرثقیل سقفی

مشخصات مهم برای خرید جرثقیل

معرفی جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی نوعی از تجهیزات بالابری است که می تواند با استفاده از فضاهای جرثقیل سقفی یا شکاف های موجود در کارخانه های تولیدی، بارها و اجسام بسیار سنگین را با خیال راحت و با دقت از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

💡 با توجه به ماهیت کار بالابر، جرثقیل های مسافرتی سقفی دقیقاً پیکربندی و مهندسی شده اند تا با اشکال خاصی از کاربرد بار مطابقت داشته باشند.

💡 جرثقیل های سقفی در همه اندازه ها، انواع، شکل ها و پیکربندی ها، با انواع مختلف اجزای جرثقیل سقفی و قطعات جرثقیل وجود دارند.

💡 جرثقیل های سقفی برای بارگیری، تخلیه، جابجایی، بلند کردن قالب ها از ماشین های قالب گیری یا مواد تغذیه استفاده می شود.

📌 دو دلیل اصلی برای نصب جرثقیل سقفی کارایی و ایمنی است.

✔ جرثقیل های سقفی می توانند چندین برابر سریعتر از تجهیزات زمینی یا زمینی کار کنند.

✔ در شرایط نامناسب، خطرناک و سخت، مانند وجود فلز گرم شده، مواد منفجره یا سمی، جرثقیل های سقفی می توانند مواد را با خیال راحت جابه جا کنند و در عین حال کارگران را ایمن نگه دارند.

  • ۰
  • ۰

چرا میگوییم شرکت وزنه پل فلز  برترین تولید کننده قطعات یدکی جرثقیل سقفی در ایران است

به دلیل اینکه فرآیند مهندسی معکوس قطعات جرثقیل را با مشاورین متخصص برای شناسایی نیازهای قطعات خاص و زمینه های بهبود طراحی آغاز می کنیم. سپس بر اساس اطلاعات بیشتر و تجزیه و تحلیل قطعات موجود، اندازه‌گیری قطعات در محل یا ارسال نقشه‌ای از قطعه مورد نیاز جمع‌آوری می‌کنیم. سپس تیم مهندسی ما داده‌ها را ارزیابی می‌کند و فرآیند طراحی دقیق را تکمیل می‌کند و ارتقاهایی را انجام می‌دهد که استانداردهای ANSI و CMAA را برآورده می‌کند یا نیازهای عملکردی خاص را برطرف می‌کند. متخصصان کیفیت قطعات یا مجموعه ی ساخته شده را بررسی و آزمایش می کنند. ما همچنین می توانیم در صورت لزوم تست استانداردهای ویژه را تسهیل کنیم. هنگامی که قطعه مورد بازرسی و آزمایش قرار گرفت، آن را برای شما ارسال می کنیم. ما همچنین به هر قطعه مهندسی معکوس یک شماره قطعه اختصاص می دهیم تا سفارش مجدد و تحویل سریع را تسهیل کنیم. شرکت وزنه پل فلز سازنده سفارشی قطعات جرثقیل سقفی با استفاده از مهندسی معکوس می باشد که خدمات مهندسی معکوس برای قطعات منسوخ شده که سخت پیدا می شوند را ارائه می دهد. نمونه خدمات مهندسی معکوسی که بر روی قطعات انجام می گیرد عبارت اند از ؛ بررسی نقشه ها، مشخصات و تلورانس های مربوط به قطعات مهندسی معکوس مستند شده و پایگاه داده برای تولیدات آتی تهیه می شود. خدماتی از جمله مهندسی معکوس برای تعویض قطعات جرثقیل برای سایر قابلیت ها عبارتند از فرز CNC، تراش چند محوره، مونتاژ، ساخت، تکمیل و رنگ آمیزی و عرضه به بازار، با عنوان قطعات جایگزین می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما ارتباط حاصل نمائید.

راه های ارتباطی با کارشناسان ما 👈🏻 ☎ 02146063707 ☎ 02146063708 🖨 02146063709 📲 09126386708 📩 mmp@vaznehpolfelez.co


 

  • ۰۲/۰۲/۲۰
  • وزنه پل فلز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی