دلایل اصلی برای خرید جرثقیل سقفی

مشخصات مهم برای خرید جرثقیل

دلایل اصلی برای خرید جرثقیل سقفی

مشخصات مهم برای خرید جرثقیل

معرفی جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی نوعی از تجهیزات بالابری است که می تواند با استفاده از فضاهای جرثقیل سقفی یا شکاف های موجود در کارخانه های تولیدی، بارها و اجسام بسیار سنگین را با خیال راحت و با دقت از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

💡 با توجه به ماهیت کار بالابر، جرثقیل های مسافرتی سقفی دقیقاً پیکربندی و مهندسی شده اند تا با اشکال خاصی از کاربرد بار مطابقت داشته باشند.

💡 جرثقیل های سقفی در همه اندازه ها، انواع، شکل ها و پیکربندی ها، با انواع مختلف اجزای جرثقیل سقفی و قطعات جرثقیل وجود دارند.

💡 جرثقیل های سقفی برای بارگیری، تخلیه، جابجایی، بلند کردن قالب ها از ماشین های قالب گیری یا مواد تغذیه استفاده می شود.

📌 دو دلیل اصلی برای نصب جرثقیل سقفی کارایی و ایمنی است.

✔ جرثقیل های سقفی می توانند چندین برابر سریعتر از تجهیزات زمینی یا زمینی کار کنند.

✔ در شرایط نامناسب، خطرناک و سخت، مانند وجود فلز گرم شده، مواد منفجره یا سمی، جرثقیل های سقفی می توانند مواد را با خیال راحت جابه جا کنند و در عین حال کارگران را ایمن نگه دارند.

  • ۰
  • ۰

به عنوان سازنده جرثقیل سقفی، با سیستم پشتیبانی حرفه ای فروش جرثقیل و با مشاوره متخصصین فنی ما راه حل های مناسب جهت خرید جرثقیل را به مشتریان ارائه می دهیم که با کیفیت بالا بتوانیم به ایرانیان فعال در عرصه صنعت خدمت کنیم.

☎ 02146063707

☎ 02146063708

🖨 02146063709

📲 09126386708

📩 mmp@vaznehpolfelez.com

معرفی انواع جرثقیل سقفی در سایت وزنه پل فلز 

استفاده از جرثقیل های سقفی در صنعت

تغییرات عرضه برای حمل و نقل مواد اولیه و اجزای مورد نیاز به فعالیت های مونتاژ یک عامل حیاتی در هر عملیات صنعتی است. در بسیاری از موارد، لیفتراک ها، جک های پالت و AGV می توانند در انجام این کارها کمک کنند. برای ایمنی کارگران و اثربخشی عملیاتی، روش‌های دقیق‌تری برای رسیدگی به اقلام حجیم‌تر مورد نیاز است. در این موارد استفاده از جرثقیل های سقفی ضروری می شوند.

برخلاف سایر تجهیزات صنعتی، جرثقیل های سقفی باید بدون توجه به اندازه آنها ساخته و طراحی شوند. جرثقیل سقفی مناسب برای ساخت وسیله نقلیه ممکن است برای برخی عملیات حمل و نقل مناسب نباشد. جرثقیل های سقفی مورد استفاده در تولید فولاد نمونه خوبی هستند.

جرثقیل های سقفی به دلیل ایمنی، صرفه جویی در زمان و سهولت کار، از زمان معرفی آنها در اولین انقلاب صنعتی به یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر عملیات تولیدی بی شماری تبدیل شده اند.

صنعت خودرو

حمل و نقل مواد و زنجیره تامین، و همچنین کاربردهای بلند کردن و حمل و نقل، توسط جرثقیل های سقفی برای صنعت خودرو ارائه می شود. جرثقیل های سقفی در عملیات مهر زنی کارخانه برای حمل و نقل و ذخیره قالب ها و ابزارها و نگهداری موجودی های خط استفاده می شوند. کارگران در کارخانه های مونتاژ برای افزایش بهره وری و رفع نیاز به جابجایی کالا به جرثقیل های سقفی متکی هستند.
جرثقیل های سقفی برای هر کارکردی در کارخانه ماشین سازی استفاده می شوند زیرا در زمان صرفه جویی می کنند و راحت تر هستند. کاربرد آنها تولید را بهبود می بخشد و اختلالات زنجیره تامین را که باعث تاخیرهای غیرضروری می شود به حداقل می رساند.

کارخانه فولاد

توانایی کار در شرایط سخت دماهای بالا، سطوح بالای گرد و غبار و ارتعاشات قوی یک معیار ضروری برای استفاده از جرثقیل در صنعت فولاد است. جرثقیل ملاقه ای تقویت و تثبیت می شود تا از حمل ایمن و کارآمد ملاقه اطمینان حاصل شود. جرثقیل سقفی دو تیر برای حمل و نقل قطعاتی مانند قالب های ریخته گری و تامین قطعات ریخته گری استفاده می شود.

جرثقیل های سقفی به طور گسترده ای در صنعت فولاد برای ایمنی و کارایی مورد استفاده قرار می گیرند. جرثقیل های تاندیش، دال، ضایعات، بیلت یا شمش، کلاف فولادی و جرثقیل ریخته گری و غیره جرثقیل های ملاقه ای هستند.

کارخانه پلاستیک

توانایی کار در شرایط سخت دماهای بالا، سطوح بالای گرد و غبار و ارتعاشات قوی یک معیار ضروری برای استفاده از جرثقیل در صنعت فولاد است. جرثقیل ملاقه ای تقویت و تثبیت می شود تا از حمل ایمن و کارآمد ملاقه اطمینان حاصل شود. جرثقیل سقفی دوپل برای حمل و نقل قطعاتی مانند قالب های ریخته گری و تامین قطعات ریخته گری استفاده می شود.

کارخانه کشتی سازی

با توجه به ماهیت مواد مورد نیاز برای ساخت کشتی، صنعت کشتی سازی نیز مانند صنعت فولاد از جرثقیل های سقفی استفاده زیادی می کند. جرثقیل های بازویی، جرثقیل دروازه ای و جرثقیل های پل جرثقیل پرکاربرد در این صنعت هستند. بسته به نوع ماده ای که باید جابجا شود، از بالابر زنجیر یا سیم بکسلی استفاده می شود.

جابجایی مواد در طول فرآیند مونتاژ، نقش اصلی جرثقیل های سقفی در صنعت کشتی سازی است. هر مرحله از ساخت کشتی، از جمله ماشین‌کاری، مونتاژ، کار در محل، راه‌اندازی، نصب و تحویل، نیاز به استفاده از جرثقیل‌های سقفی دارد. جرثقیل های پل کشتی سازی که برای برآوردن نیازهای فضایی طراحی شده اند شامل قلاب های ورق فولادی و انواع بالابرهای زنجیرای با موتورهای الکتریکی هستند.

گاز و نفت

به دلیل اشتعال پذیری گاز و نفت، جرثقیل های سقفی باید ساخته می شد تا از سوختن مواد جلوگیری شود. آنها از مواد مقاوم در برابر جرقه و ضد انفجار ساخته شده اند. طراحی جرثقیل برای سایت های حفاری دریایی یک چالش برای صنعت نفت و نفت است. در ابتدا، کسب‌وکار بر طرح‌های مبتنی بر زمین تکیه داشت که متناسب با شرایط خاص اصلاح شدند.

از آنجایی که سکوهای دریایی با چالش های منحصر به فردی مانند امواجی که می توانند کشتی را در حین بارگیری و تخلیه تکان دهند، روبرو هستند، جرثقیل ها برای جا دادن بار ساخته می شوند و در عین حال فاصله بار از جرثقیل را نیز در نظر می گیرند. ساختار نصب و همچنین سایر متغیرهای محیطی مرتبط نیز ملاحظات مهمی هستند.

صنایع غذایی

در صنایع غذایی و آشامیدنی، بهداشت و نظافت مهمترین شرایط برای جابجایی مواد است. جرثقیل های سقفی برای حمل ظروف ریلی برای تولید یا ذخیره سازی در صنایع غذایی استفاده می شود. دلیل اصلی استفاده از جرثقیل های سقفی در تولید مواد غذایی افزایش کارایی است،اگرچه تمیز نگه داشتن جرثقیل ها می تواند مشکل ساز باشد.کاربرد جرثقیل سقفی در صنایع

  • ۰۲/۰۱/۳۱
  • وزنه پل فلز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی